Monday, February 25, 2013

dePARTment sINI sANA ep69 - +{ 4 2 R 1 + S H 4 F 1 Q 4 H } +












MAC - JUNE 2013
---------------

now open for booking
* wansnap@gmail.com
* 012 7534967
* 010 2646150

Thursday, February 14, 2013

Kongsi



Banyak aku bawak balik ke mari dari joho..tengok le kenderaan aku...dalam tu ada macam macam..serius...!!

posted from Bloggeroid

Monday, February 11, 2013

Sunday, February 10, 2013

Susur



Tabiat apa aku dok lepak borak sampai 5 pagi kat susur entah. Babi babi.

posted from Bloggeroid

Friday, February 8, 2013

Orang Gila



Cuaca sekarang ni memang agak kejam. Kejam dia boleh kejap kejap ada, kejap kejap takde. Aku, kau, dia, mereka...semua kena hati hati. Jaga jaga.

Hampir dua tiga bulan aku datang kerja dan makan gaji buta. Sial sial. Kerja 15 minit je..lagi 7 jam 45minit entah mende mende je aku buat. Kerja memang takde. Risau aku...risau. Kalaulah dibuatnya kompeni ni bungkus, jadi penganggurlah aku.

posted from Bloggeroid

Thursday, February 7, 2013

Klimaks



Semua benda aku nak buat..semua..

Melukis
Fotografer
Pereka cipta
Penulis
Jurutera

Tapi..tahukah anda..semua diatas tiada dalam rekod pelajar kalau cikgu tanya:

"Apa cita cita kamu, Izwan?".

Betul. Haram jadah semua ni. Aku tak tahu. Kalau aku jawab biasanya;

"Saya yang pertamanya nak jadi askar, keduanya polis dan ketiganya bomba".

Kemudian aku duduk dan sambung borak dengan kawan sebelah.

posted from Bloggeroid

Tuesday, February 5, 2013

Anjing menghantui aku



Banyak banyak binatang, kenapa mesti anjing yang aku mimpikan.

Sedar sedar aku terus taip:

"pening..pening"

Kemudian sambung tidur balik. Aku ingat mimpi dah habis sekali bersampung akan tetapi Anjing dah takde, cuma luka dan pakaian aku rabak. Babi anjing ni. Dia gigit pungkok.

posted from Bloggeroid

Monday, February 4, 2013