Sunday, October 10, 2010

dePARTment sINI sANA ep20 - shOOt the stARS....

kali nie aku berkesempatan utk mencuri peluang shoot konvo....nx lepas gian sbnrnya....hahha....ikotkan mmg aku xde xperience shoot konvo...ni kira first time first trial.....KAMIKAZE.....bedal sajalah labu.....hahha...

so oleh karna aku pn sengal2...idea mmg xde...kepala otak asyik dok ingat keje je...wadepak!!!!....jadi aku shoot je apa yg terlintas...jadi xjadi belakang cita.....just nx gain experienced je...aku pn dh bgtau bdk2 nie....so klu gambar xchanteq harap maaflah ye.....utk xmembosankan korang....so korg layanlah beberapa pics bdk2 baru nx naek nie....hahhaha.....enjoy.....



kepada sesapa yg berminat ngan hasil kerja aku yg xseberapa dan ingin mencari photographer utk event anda bleh r kontek aku di:

No comments:

Post a Comment