Monday, December 26, 2011

dePARTment sINI sANA ep61 - { M 3 N 9 U 8 4 H + N 4 S 1 8 }

kutu-kutu seperti gua ni sememangnya mempunyai impian dan cita-cita...kalau nak diceritakan memang makan masa...cita-cita gua memang tinggi nun sampai ke angkasa raya...dulu masa sekolah rendah cita-cita gua memang tak berubah...polis...askar..polis...askar...sampai tamat darjah enam....masa sekolah menengah...seingat gua cikgu tak pernah tanya perihal cita-cita atau gua sebenarnya dah lupa..cilaka...akhirnya gua jadi begini...terperangkap dalam dunia realiti bukan fantasi...
TAPI...kali ni gua nak cuba ubah nasib...melalui seni fotografi...kekeke...mana tahu berhasil...maka untuk itu...sebelum 2012 tiba gua dah siapkan logo untuk permulaan...kasi tambah semangat...kekekke...


5 comments:

  1. jom datang ngorat blog cik emma... spy kite ly knal2 lagi..:)

    ReplyDelete
  2. oke emma...

    cilaka mat alem,..ok x...kekkeke....

    ReplyDelete
  3. dasyat logo lu, mcm underground band punye logo pon ade.. hehehe

    ReplyDelete
  4. tak cukup grunge ni...otak gua dah bersalut bahan kimia yang tidak terlerai...adu pedih....

    ReplyDelete