Saturday, January 15, 2011

dePARTment sINI sANA ep32 - keCURIan MASa....

macam2 nama terpacul masa memikirkan ke mana nak bercuti aka melayan karenah si MERPATI PUTIH....dari langkawi ke perak, sunway lagoon, sungai sendat (tang mana yg sendat aku pun tak tau), alor star pn ada....last2 sekali tu dia Port Dickson.....suweet kudew....!!!

dan pada hari nak p plak...macam2 haruk pikuk terjadi....planning pkul bpe...jalan pukul bpe....aku siap boleh basuh bajulah.....terbaek...lantaklah yg penting sampai PD dengan penuh gumbira dan bertatasusila.....

entah macam mana aku lambat terperasan benda nie.....p PD nak buat apa....????apa ada kat sana.....???apa aktiviti boleh buat...???mandi laut....???owh sgt menarik berlari sampai 800 meter ke tengah pn air belom lepas paras lutut....sesekali boleh plak surut hingga ke buku lali.....(woi lebih baik mandi kolam!!!!)
tapi the best part ikot higway lekas....slow and steady.....kete xbyk....siap boleh sembanglah antara kete ke kete....kanan kiri plak bukit2....sungguh panorama sekali...hahhaha,...sampai PD ntah pkul bpe aku lupa....checkin hotel...campak barang....terus keluar....MELANTAK....

makan punya makan...sampai sengkak....balik hotel semula...salin baju mandi laut...ah gila...!!!!dek karna xbwk short aku cuba nak elak mandi laut....hahhaha....tapi gagal....dipaksa dan dipalu....nak xnak kena p jugak....owh tahi......

pasir2 puteh pantai sedikit pn tidak mengghairahkan aku tuk mandi....jadi melepaklah aku seorang diri kat pantai tu.....yg bk laen dengan penuh karisma dan kesungguhan berjalan merentas laut entah bpe jauh untuk bashkan seluar takat lutut je....hahhaha...padan muka ampa....akibat kekecewaan yang xdpt dibendung....terpaksalah cover....berkayaklah pulak....nak jugak ketengah tu....tp asal ko bahagia cik MERPATI PUTIH.....aku layan jelah....

sebenarnya ku bosan nak tulis panjang2....kang jadi apa plak,....merepek lebih nnt...dhlh tgklah gambar yg dikepilakn sekali dibawah nie....

sedikit promotion...
mahligai impian...tempay kami beradu....
meja rundingan damai
master mind.....(ops bos...saya ada hutang sama kamu....!!!)
pasangan bahagia....dgr cita ada barang baek....ehem...ehem...aku tunggu x sabar nak buli.....!!!!

2 comments:

  1. suweetttt kam next time kita jalan2 lagi hehe

    ReplyDelete
  2. bkn takat next time...la nie pn boleh.....!!!!

    ReplyDelete