Sunday, January 23, 2011

dePARTment sINI sANA ep34 - TOLONg MAAFkan K.A.M.I.....

gua mintak maaf merpati putih...bkn disengajakan suma ini,....gua hanya merai majlis bersama kawan2 aka K.A.M.I.....so tolong ingatkan aku....eh silap...tolong maafkan aku....btw sedap dowh sate kat sini...lazat sehingga muak nak makan.....mee bandung dia plak...owh makaih...sedap gak...tapi barangkali aku sudah kekenyangan yang teramat xlarat nak makan byk2....hahaha....so sebagai saguhati utk anda merpati putih perhatikanlah sate yg teramat agung sedapnya nie...perhatikan saja ye...jangan sampai terliur plak sudah....lu balik nnt kita bt tour lagi sekali....sblm aku tamatkan ngomelan kosong bak tin kosong nie....sekali lagi aku mintak maaflah byk2...tolong maafkan aku (pastikan lu baca statement ni ngan liuk lentok melodi tolong ingatkan aku by ana raffali)...bubbye....

2 comments:

  1. biasala KAM aku bukan dalam K.A.M.I

    ReplyDelete
  2. weh...xrocklah lu der....lek r...kami ada biler 4 org ni ada....xpe..utk jaga hati lu wa cuba pikir nama group baru...yg pasti nama lu tersemat sekali....ok der....????

    ReplyDelete