Tuesday, January 25, 2011

dePARTment sINI sANA ep35 - pemBUKAan rahSIA....

untuk sekian lamanya gua x p majlis ilmu nah amik...kali ni 3 hari berterusan....wallaweh sgt merenyahkan...tapi xpe...ilmu pelita hidup....so lepas ni teranglah sikit hidup gua asyik dok gelap je.....mmg pada mulanya gua agak keberatan nak ikut kelas ni....tapi sebab dek sedar diri gua ni bkn bijak sgt so dgn rela hati dan langkah yg serba ikhlas gua p gak akhirnya.....melangkah masuk je kelas gua dh rasa aura dia...dia dh mai dah....aura nak belajar dh mai ter-excited giler plak.......hahaha....harini kira hari 1st...so ada 2 hari lagi majlis ilmu nie...so kwn2 dan sahabat2 yg dok reja kat cougar tu sabar ye...nnt gua dtg mengimarahkan kegilaan di cougar semula....dont worry bebeh...!!!!
akibat kepala hotak gua yg dh berkarat ni...gua jadi pening bila penunjuk ajar bg lecture....hey apa nie...kenapa harus begini....gua kena berterusan p kelas ilmu ni...klu x makin berkaratlah gamaknya hotak gua nie....demm.....

No comments:

Post a Comment