Thursday, February 3, 2011

dePARTment sINI sANA ep37 - butANG CAPslock....

niat gua nak blah semakin membuak2....so langkah pertama aku tahun ni ngan try isi borang CAP (Career Advancement Program)....nak cuba pindah department...masuk design (electrical design) under video design...bile dah isi komfem2 kena p intebiu dulu (dem aku dh lama x p intebiu)....menggelabah gaklah biler kena panggil tu...so apa aku bt...buat yg terbaek jelah.....
bile dah post namanya electrical design...soklan yg paling killer ditanya dah tentulah circuit design....amik ko...bg 3 circuit gua boleh jawab dua jek...fak....cmna nak dapat...tp klu ada rezeki boleh dapat kot...klu xde cuba lagi...dan lagi.....teringat gua pada kata2 superfriends khai..."ini baru projek..klu nak lebih lagi..kita tunggu battle of the bands nanti"....ni baru 1st step....lepas nie gua nak try apply exxon mobil plak...dgr kata nak bukak department baru...xleh dilepaskan peluang tu.....so kenalah update CV sebelum gagah p apply ye x....aku jom update CV....

2 comments: