Wednesday, February 9, 2011

dePARTment sINI sANA ep40 - reFORMasi mISI perNYATAan.....

gua perlukan kerja baru...so sedang gigih berusaha cari kerja 0...dari keratan akhbar, info dari kawan2 dan juga internet....berpeluh gaklah nak cari nie....mudah2an ketemu kerja yg sesuai dan bergerak seiringan dengan mission statement hidup gua...
gua cari kerja baru bukan apa....dulu lagi lecturer gua dah sound...amik degree tapi keje angkat panel...sayup dowh hati gua bler dengar cm2...ada benar jugak...lagi satu sebab sejak2 ikut program 7 habits punya pasallah...bila si motivator soh tulis mission statement hidup masing2 so gua pun tulislah....haram satu perkataan like.no.others maupun make.believe pn xde.....hahhahaha....benci sgt dh kot atau gua dh bosan dgn keporak perandaan kat sini....but last reason gua sebab terasa sgt bodoh biler attend intebiu CAP aritu...interviewer tanya apa aku buat kat department skrg...so gua citalah satu2....tuptap kena tepet...awat ang amik e&e tapi keje mekanikal....fak....!!!!sorry to say my superfriends....gua kena jujur.....

3 comments: