Thursday, February 3, 2011

dePARTment sINI sANA ep38 - keJUTAn yANG meNGEjutkan....

dek kerna ada projek baik punya....gua balik lewat giler kelmarin...dah nak subuh baru sampai umah....sampai jek rumah sekor member pn xde...suma dah balik kampung tinggallah gua sorang2...biler line dah clear cmni....apalagi...gua pun dengan senang hati lepaskan kucing-kucing gua berkeliaran diruang tamu....hehhehe....saja buat teman....meriah sikit...dari senyap jek biarlah ada bunyi mengiaw kucing ye x.....biler dah meriah gua apalagi....tidurlah beb.....
SAYA TETAP LANGSING WALAU DAH BERANAK 9 !!!!!!
tengah baik punya tido gua tersentap sat....bila gua terdengar tangisan anak kecil....dem...anak sapa plak nie....gua bingkas lari naik keatas (sebab suara tu dari tingkat atas)...tu dia...banyak giler darah kat bilik gua.....mana datang gua pn xtau....cari punya cari mana puncanya tetiba putih datang kat gua....gua mula pelik awat kaler bulu dia ada merah2....owh nice....dia beranak lagi....betol2 kat laptop gua.....suweet putih.....!!!!!

2 comments: