Wednesday, September 8, 2010

dePARTment sINI sANA ep1

best x nama blog nie...nice one kn..dePARTment sANA sINI...thanks/credits to mr wong from cmo/cmi...ang mmg terbaek wong....klu ang mai lagi bwk jeruk lebih2 ckit no....xpn kudap2 yg best...

1st blog..1st entry...so aku agak blur...apa yg aku nx post aku pn xtau......bertambah kabur lagi bila 2 hari lagi nx raya dh nie (insyaAllah)..tp aku cm xde persediaan langsung tuk raya...baju raya kompom tahun lepas punya...t-shirt maupn jeans bru pn xde...kasut baru lagilah xde...


ikotkan aku dh xtau nx merepek apa....so aku stop takat nie dulu...klu ada benda yg best dok bersawang kat kepala hotak yg boleh di share bolehlah aku sambung menulis ye....

owh ye sblm aku stop...nx bt gak ucapan raya...simple je...



"SELAMAT HARI RAYA"
"MAAFKAN SALAH SILAP YER!!!"

2 comments:

  1. Cayalah kam......
    skrg dah pandai main blog......

    ReplyDelete
  2. hahaha....bosan2 nie...aku layanlah bt blog....ko lagi tererkan pali....aku tau....sharelah ngan aku....

    ReplyDelete