Thursday, September 16, 2010

dePARTment sINI sANA ep9 - bad hair day

minggu nie mmg seswai utk aku describe as bad hair day.....mcm2 serba xkena...harini duit aku terbang lagi dan entah apalagi ya...owh tuhan,,,,sesungguhnya hamba mu ini sgt lemah...berikanlah kekuatan keatas diriku agar dpt menerima dan menempuh semua ini dgn penuh sabar.....

thanks to ayah dan mak aku sbb telah memberikan kata2 semangat...(TERBAEK...!!!)

lepas ni aku terpaksalah kerja lebih masa....utk tampung balik kehidupan aku yg serba goyah nie....so dikesempatan ini barang sesapa yg ingin menggunakan/memerlukan khidmat photog utk apa2 event just call me ok....

kepada sesapa yg berminat ngan hasil kerja aku yg xseberapa dan ingin mencari photographer utk event anda bleh r kontek aku di:

No comments:

Post a Comment