Tuesday, September 21, 2010

dePARTment sINI sANA ep11 - aku+kerja=gila.....????

dem..patutkah aku bertukar kerja...hurm....klu nx aku kena forward resume aku esok....keje kat singapore...wow....!!!....tp aku cm berat ati....keje skrg dh best...sbb aku layan jek apapn...aku xkejar gaji besar maupn dgn kata laen kemewahan duniawi....aku nx enjoy beb....biar keje berpeluh sekalipn aku xkesah asal aku bahagia......dlm masa yg sama aku still bleh meneruskan hobi aku...betol x...???

walau cmna pn aku masih boleh pertimbangkan kerja baru tu....sbb if aku diterima...aku boleh r selalu menjenguk parents aku....dr sekolah sampailah sekarang aku sorg je dok jauh ngan mereka...hurm....bonus laen aku dpt aku bleh take care dorg...lepas ni terjagalah ckit makan minum aku...bleh r cuba menggemukan diri plak aku pasni...hahhaha...ye xlupa gak...lepas tu insyaAllah bkn takat makan minum je terjaga...solat aku...tidur aku...almost everythinglah akan teratur....hehhehe....

angan2 cm haram....cm pak pandir pn ada...padahal decision xbt lagipn....resume apalagi...hahhahaha...... xpe kita tgok esok...if ye aku hantar je...if not...???

1 comment: