Wednesday, September 8, 2010

dePARTment sINI sANA ep2 - fixie

sejak kebelakangan nie aku asyik usha je benda nie...rasa cm nx sgt amik bawak balik...hari2 bleh bawak jalan2....agak2 korang apa ye....jeng..jeng...jeng....

so bermulalah satu lagi satu episod haru biru dlm hidup aku....aku gila nx beli
beskal....dem.....!

ntah apa yg menghasut aku ntah tetiba nx men beskal plak nie....mmg sblm nie ada mbr aku ajak beli beskal tp smpi sekarang ntah...habuk pn tarak...dia senyap..akupn senyap..terus NGAP!!....hahhahaha....

dgn inisiatif tuk tau serba serbi beskal yg patut aku beli, low cost (ini penting), low mentainance ...so aku mula surf internet dan bertanyakan kpd en.GOOGLE...maka terjumpalah aku ngan blog yg bernamakan ratskl ....dari situlah baru aku kenal n jatuh cinta dan terasa nx beli terus model basikal cm dorg pakai....tp apakan daya duit tarak....HOLD dulu bebeh...menabung dulu...hehehhe....

insyaAllah aku target utk memilikinya bulan depan...dapt yg basic pn jadilah....


"kurang satu kereta lebih banyak basikal.."
antara quotes yg menarik dari bdk2 beskal nie

No comments:

Post a Comment