Tuesday, September 28, 2010

dePARTment sINI sANA ep14 - 1st DAY in COUGAR....& awek K@#$*&K yg SENgal

sumanya ok...dari awal perjalanan sampai lengkap segalanya....hahaha....btw the journey super damned HORROR.....cilakak....!!!sampai umah pn super damned lewat siak....mampukah nx bertahan utk 3 bln nie....klu hari2 cmni bleh lunyai aku.....4Q....

nx dijadikan cita plak...otw balik plak aku bleh eksiden...gler dhlh penat bleh plak eksiden tgh jalan yg sgt jem tu...eksiden tu lumrahlh kot...if kita berhati2 pn...klu dh nx eksiden pasti jadi punya....TAPI yg aku sgt2 xpuas ati....org laen bt salah aku yg kena...WADEFAK....!!!BONGOK punya pompuan...balak plak kayu....wah..so ROMANTIK skali.....fakker both of u....mulut awek BONGOK tu plak berbau longkang skali....bunyi lebih plak...dh salah balak romantik ko BANGANG..!!! dia tak tekan brek n undur kebelakang...siap aku hon lagi bg warning...sikit pn x endahkan.....WEI PASANGAN ROMANTIK (kununnya) klu nx PROJEK pn JGN TGH JALAN and at the SAME tIME JAMMED BONGOK!!!...mujur balak KO kayu...klu mulut dia pn LONGKANg serupa ko...tobat aku dh hayun jek....xkiralah meLAYU ke x....rasanya dh jatuh WAJIB klu dia berbunyi lebih....btw BALAK ko mmg sgt ROMANTIK (mmg kegilaan ramai wanita..hensem,bergaya) tp sayang KAYU...bt salah tp xnx mengaku...then bleh plak xbgtau KO dia bt salahkan....so NICE....even aku dh kira baek hati xnx mintak apa...soh ganti apa...coz aku tau its small eksiden btween melayu plak tue....itupn balak ROMANTIK ko xreti nx bersalam berterima kasih pn....aku plak p dgn penuh rasa rendah diri..hormat bangsa sendiri ni p hulur tangan ckp "OK BRADER KITA SETEL SINI JE...TQ"....owh...mmg ada benar>>>MELAYU MUDAH LUPA....!!!

p/s: hidup mmg penuh cabaran...hari demi hari yg bakal kita lalui penuh ngan misteri...adakalanya indah...adakalanya sgt pahit....

No comments:

Post a Comment