Wednesday, September 15, 2010

dePARTment sINI sANA ep7 - another short story

antara himpunan gambar (custom album yg aku hasilkan)...xbpe chanteq sgt berbanding otai2 laen....tp aku tetap berpuas hati if client aku suka...itupn sudah memadai...tp insyaAllah next time akan cuba mengikuti kursus yg berseswaian agar aku dapat meningkatkan mutu dan keunggullan...(dem..mengarut apa aku nie)....

hahha..xdelah...korg pepandailah menilai hasil kerja aku nie ye...if ada komen yg membina aku sgt persilakan ampa bt begitu...jgn malu jgn segan...klu huduh,buruk abaq je terus....xmau simpan2.....ok...selamat menilai....

 
eh lupa plak aku nx highlight....pengantin member aku jugak....Ayien dan Amir....majlis berlangsung kat ampang..taman melur..(nama sebijik cm rumah lama aku dulu kat tampoi..TAMAN MELOR!!)....thanks to ayien n husband sbb sudi hire aku as their wedding photog...so nilah antara hasilnya....

p/s: susun atur gambar x mengikut turutan sebnr masa dibukukan nnt...harap maklum....

kepada sesapa yg berminat ngan hasil kerja aku yg xseberapa dan ingin mencari photographer utk event anda bleh r kontek aku di:

No comments:

Post a Comment