Wednesday, November 10, 2010

dePARTment sINI sANA ep24 - hanyir-hanyir manja...WTF....????

apa kejadahlah hanyir-hanyir manja ni gamaknya.....aku sendiri pun tak tahu weh.....first time aku dengar....macam manalah boleh terpacul dari mulut dari salah seorang rakan COUGARians aku nie.....demmit....aku tak paham vungoks.....dahlah tak paham....nak bayangkan bau dia pun tak tercapai akal ni....

agaknya dia dah terkenan dengan sorang awek korea yang kami panggil Ms Hoe....ho...ho..holiaw....wakakaka....tapi ada kemungkinan juga....yelah...tak pernah2 rajin keje samapai pukul 8 malam kat COUGAR nie...tp harini dia sedikit kelainan.....rajin nak mampos....spender lecun dek kerana rajin sangat bekerja pn sampai xsedar...owh u r so drama king....hahhaha....sori....takpe aku tambah lagi apa perubahan ketara dia hari ini....dia siap boleh buat report lagi....kalau sebelum ni kena buat report....ada saja alasannya.....tak retilah apalah...cukup pelbagai alasannya....

sekarang ampa boleh tengokkan....sebab bunga sanggup je buat apa....atas dasar alasan paling logik...PENGORBANAN....shit...

No comments:

Post a Comment