Sunday, November 28, 2010

dePARTment sINI sANA ep27 - semBUNYI...

haish...hujung-hujung bulan buat kakitangan swasta lebih-lebih lagi pekerja kilang macam aku ini...memang sangat memeritkan....kering abaq ang...mahu tak mahu kenalah bersemBUNYI dalam rumah....


bila duduk rumah pulak tak gheti nak rest...mulalah macam-macam aktiviti dilakukan dan dilukakan...wakakakka...dari yang sihat hinggalah yang kurang sihat.....


sejak dari semalam aku asyik dok edit gambaq saja....naik berpinau sudah mata aku ini....tapi tidak mengapa sebab lagi cepat aku edit, hantar print and then pass kat customer lagi cepat aku dapat payment ye tak...? so abaikan sebentar mata berpinau ke tidak...asal keje aku siap...dan hasil aku dapat....itulah pengorbanan demi rezeki yang halal.....


kekadang aku rasa sangat best bila duduk di rumah...ecspecially dalam bilik aku.....jeng..jeng..jeng...hahhaha...



nak lagi best...bila dok bersemBUNYI dalam bilik ni aku bebas....bebas mengalunkan BUNYI-BUNYIAN...dari yang keras hingga yang radio-friendly....dah macam sebuah gig sedang berlangsung di tingkat atas sebuah rumah kedai...wakakkaka...bosan dengar lagu capai gitar kapok version DUSTYBLADE(pergh nama...btw ini bukan nama brand gitar tu ye...just nak menggambarkan bahawasanya gitar aku berhabuk...habuk plus bulu kucing)....eh lupa aku..selain aku...ada 5 lagi ekor duduk sekali ngan aku....nama-nama penghuni itu:

  1. PUTEH
  2. WAN
  3. KEKABU
  4. SALJU
  5. OGY
dan sepatutnya ada tambahan 2 ekor lagi ACAK dan NANCY....tapi acak ni baru lagi so dia agak malu-malu kucing yaw nak masuk bilik aku...dem....dan NANCY pulak tak balik-balik sejak dia keluar 2 minggu lepas....NANCY pulanglah...aku rindu ko.....

No comments:

Post a Comment